Založ si blog

Chcelo by to zázrak. ..

Srdce ma rozbolelo. Pozerám Modré z neba a krútim hlavou, roním slzy a tak veľmi túžim zmeniť všetko takto negatívne, na niečo krásne, čo v podstate aj samé o sebe je, viď Karinku 🙂

Práve som videla jej príbeh. Krásne dievčatko, ale pri tej predstave…tak veľmi jej držím palce, tak veľmi ju obdivujem a tak veľmi by som si priala, aby ona a aj iné deti zažili detstvo, aké si zaslúžia. Plnohodnotné a predovšetkým zdravé. Situáciu jej rodiny a množstva iných rodín je pre mňa veľmi bolestivé čo i len predstaviť si. Pýtam sa dokola, prečo prečo prečo? Ale odpoveď na túto otázku roky neprichádza. Z každej strany sa k nám tlačí ako máme pozitívne myslieť a čo všetko nám pomože, ale čo keď tajomstvo je málo, čo keď potrebujeme zázrak? Môžme sa modliť, môžme plakať, môžme sa pýtať a ja stále nepoznám odpoveď.

Chcela by som mať riešenie, aj keď si uvedomujem, že nemôžme vyriešiť všetko, a hlavne sú situácie, kedy sa s  bezmocnosťou bojovať nedá. Je to asi ten najťažší súper…a je krutý.

Zrazu sú všetky problémy také malé…zajtrajší zápočet, akoby zmizol…vidím len tie očká, krásnu bábiku, jej úprimnú lásku a tiež strach z toho, čo bude…V toľkej kráse je toľko pliagy…Treba to zmeniť…snívam o tom, aby som už tento pocit nemala, aby som sa stretávala s problémami a príbehmi šťastných ľudí alebo aspoň ich riešiteľnými situáciami…nie s niečím takto ťažkým…

Opäť sa ozýva otázka… a ja stále nepoznám odpoveď… 🙁

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

vojna na Ukrajine, vojak, obrnené vozidlo, front

ONLINE: Briti zvýšia pomoc Ukrajine. Putin by sa nezastavil na poľských hraniciach, tvrdia

23.04.2024 05:55, aktualizované: 07:15

"Ak sa Putinovi umožní uspieť v tejto agresívnej vojne, nezastaví sa na poľských hraniciach," vyhlásil britský premiér po ohlásení rekordnej pomoci.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19811x
Priemerná čítanosť článkov: 1981x

Autor blogu