Založ si blog

Vedia sa budúci marketéri predať?

Deň je pomaly za nami, voľby zajtra pred nami…ale o tom sa mi naozaj dnes nechce písať. Celý deň sa snažím vymyslieť niečo trefné na diplomovku, aby som sa pohla silno vpred a v praxi si skúšam tému mojej praktickej časti. Ako presvedčiť masu ľudí cez internet, aby mi vyplnili krátky dotazník…na FB sú tuším všetci rezistentní voči ďalším dotazníkom po takom kvante. Veď mne je to jasné a ani sa im nečudujem! Ale je to zvláštne, že ma téma mojej diplomovky veľmi zaujíma, dokonca uvažujem, že by som to aj rada v budúcnosti naplno robila, ale zisťujem, že mi ide lepšie strategické myslenie, ako robiť zapisovateľku svojich nápadov a realizátorku prieskumov. Baví ma veci vymýšľať, ale administratívny podklad by som kľudne prenechala radšej školiteľovi 😛 V každom prípade vymyslieť plán pre implementáciu riešenia komunikáciu na internete v malom kvetinárstve Ruža v Senici, bola pre mňa na začiatku veľká výzva. Ale aj skvelá príležitosť ako ukázať, čo viem a mať neskôr príležitosť to všetko aj reálne uskutočniť! Čo je pre budúcu absolventku Ekonomickej univerzity celkom veľké pozitívum 🙂 Teším sa už na to 🙂 Tá hŕba nápadov sa predsa musí využiť. No ten dotazníkový prieskum asi nie je moja silná stránka 😀

Tiež som rada, že mám vzťah k odboru, ktorý študujem, pretože keď vidím ako sa väčšina mojich spolužiakov musí do všetkého okolo školy nútiť a ako už teraz uvažujú o tom, že sa zamestnajú v úplne inom odbore, uvažujem, na čo vôbec sa pre štúdium marketingového manažmentu rozhodli. Tiež je to pre mňa aj výhoda ako sa uplatniť na trhu práce v oblasti marketingu! Ešteže mám aj tú dva a pol ročnú prax! 🙂

Veľa budúcich absolventov o praxi vo svojom odbore len sníva. Je pravda, že veľa možností podobných tej, ktorej som dostala ja ako Consumer marketing trainee v oblasti FMCG, nie je v ponuke veľa. Ale tiež mám neustále pocit, že konkurencia je príliš veľká, predovšetkým ak sa chce človek hneď po univerzite zamestnať vo veľkej nadnárodnej korporácii.

Nuž držme si všetci palce, nech nám to vyjde! A pohovorom zdar!!! 🙂

A pokiaľ by ste mali chuť predsa len ten 3 minútový dotazník vyplniť a pomôcť, budem vám veľmi vďačná 🙂

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=7667ac55-dcf0-4e47-bf6e-603c557d5917

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19798x
Priemerná čítanosť článkov: 1980x

Autor blogu