Založ si blog

Môj najemotívnejší týždeň posledných rokov

Pondelok a utorok patrili ešte učeniu, ale streda mi dovolila zúročiť všetko, čo som sa za uplynulých 18 rokov počas štúdia naučila. Áno, bol to pre mňa významný deň a od rána už veľmi dojemný. Moji rodičia sa so mnou ráno o šiestej lúčili so slzami v očiach, potom som šla celú ulicu za nimi a pri križovatke, kde sa naše cesty rozdeľovali, mi ešte blikli na rozlúčku a vnímala som to ako ich „Drž sa, Ty to zvládneš“! 🙂 Potom mi už tie lesklé oči ostali až po zaparkovanie pred školou. Asi v polovici cesty som si všimla, ako vzlieta lietadlo v Ivánke pri Dunaji a to som si v tom momente pretlmočila do môjho vzletu v ten deň. Štátnice boli tá udalosť a tá previerka mojich vedomostí, ktoré zvierali môj žalúdok a testovali emocionálnu stabilitu môjho ja, pred najstresujúcejším dňom počas uplynulých piatich rokov. Počas cesty na univerzitu sa mi v hlave mihali myšlienky týkajúce sa všetkých tých krásnych rokov na škole ( tie nekonečné a bláznivé žúry, ťažšie aj ľahšie skúšky, nespočetne veľa úsmevných situácii, pevne tiež verím, že niekoľkých kamarátstiev na celý život), tiež možnosť, ktorú som dostala od rodičov a ich podpora v štúdiu, ktoré som si vybrala. Bez nich by to jednoducho nešlo. Mala som dokonale vytvorené podmienky k zisku týchto troch písmen (Ing.). Dňa 16.5.2012 sa mi to podarilo, ako šiesta v poradí som si pred avizovanú najprísnejšiu komisiu sadla s nie práve najvysnívanejšími otázkami aaaaa skutočne dobre sme si pokecali nakoniec. Obhajoba aj štátnicové otázky boli nakoniec veľmi príjemnou súčasťou a teda predovšetkým ukončením môjho doterajšieho pôsobenia na univerzite. Pokora, radosť, vďačnosť, ale aj obrovská zodpovednosť voči budúcnosti lemovali celý obraz týchto chvíľ.

Ďalší deň, vo štvrtok, som bola pozvaná na druhé kolo pohovoru do spoločnosti, v ktorej by som veľmi túžila pracovať. Nevyspaná a unavená po týždňoch učenia, som tam ale šla a dala zo seba maximum. Na výsledok si asi ešte chvílu počkám, ale verím, že život mi namieša drink, ktorý mi bude chutiť! 🙂

Posledným, ale o to intenzívnejším emotívnym zážitkom bolo pre mňa sledovanie výkonov našich chlapcov na ľade, ich neskutočné veľké srdce, ktoré stále viac a viac nechávaju na helsinskom štadióne a spájajú svojím výkonom celé Slovensko. Veľmi im prajem a nám tiež, aby sme zajtra opäť mohli byť všetci hrdí a v pondelok ich s radosťou ako naších ZLATÝCH chlapcov očávali na letisku a námestiach!

 

Som veľmi šťastná, takto šťastní by sme mali byť stále všetci, osobne nám to všetkým z celého srdca prajem :)))

Slovensko, jeden malý veľký tím! 🙂

 

 

 

 

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19795x
Priemerná čítanosť článkov: 1980x

Autor blogu