Vedia sa budúci marketéri predať?

9. marca 2012, krasnabestia, Marketing náš každodenný

Deň je pomaly za nami, voľby zajtra pred nami…ale o tom sa mi naozaj dnes nechce písať. Celý deň sa snažím vymyslieť niečo trefné na diplomovku, aby som sa pohla silno vpred a v praxi si skúšam tému mojej praktickej časti. Ako presvedčiť masu ľudí cez internet, aby mi vyplnili krátky dotazník…na FB sú tuším všetci rezistentní voči ďalším dotazníkom po takom kvante. Veď mne je to jasné a ani sa im nečudujem! Ale je to zvláštne, že ma téma mojej diplomovky veľmi zaujíma, dokonca uvažujem, že by som to aj rada v budúcnosti naplno robila, ale zisťujem, že mi ide lepšie strategické myslenie, ako robiť zapisovateľku svojich nápadov a realizátorku prieskumov. Baví ma veci vymýšľať, ale administratívny podklad by som kľudne prenechala radšej školiteľovi 😛 V každom prípade vymyslieť plán pre implementáciu riešenia komunikáciu na internete v malom kvetinárstve Ruža v Senici, bola pre mňa na začiatku veľká výzva. Ale aj skvelá príležitosť ako ukázať, čo viem a mať neskôr príležitosť to všetko aj reálne uskutočniť! Čo je pre budúcu absolventku Ekonomickej univerzity celkom veľké pozitívum 🙂 Teším sa už na to 🙂 Tá hŕba nápadov sa predsa musí využiť. No ten dotazníkový prieskum asi nie je moja silná stránka 😀

Tiež som rada, že mám vzťah k odboru, ktorý študujem, pretože keď vidím ako sa väčšina mojich spolužiakov musí do všetkého okolo školy nútiť a ako už teraz uvažujú o tom, že sa zamestnajú v úplne inom odbore, uvažujem, na čo vôbec sa pre štúdium marketingového manažmentu rozhodli. Tiež je to pre mňa aj výhoda ako sa uplatniť na trhu práce v oblasti marketingu! Ešteže mám aj tú dva a pol ročnú prax! 🙂

Veľa budúcich absolventov o praxi vo svojom odbore len sníva. Je pravda, že veľa možností podobných tej, ktorej som dostala ja ako Consumer marketing trainee v oblasti FMCG, nie je v ponuke veľa. Ale tiež mám neustále pocit, že konkurencia je príliš veľká, predovšetkým ak sa chce človek hneď po univerzite zamestnať vo veľkej nadnárodnej korporácii.

Nuž držme si všetci palce, nech nám to vyjde! A pohovorom zdar!!! 🙂

A pokiaľ by ste mali chuť predsa len ten 3 minútový dotazník vyplniť a pomôcť, budem vám veľmi vďačná 🙂

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=7667ac55-dcf0-4e47-bf6e-603c557d5917