Založ si blog

Sobotná spoveď

Chcem plakať, túžim kričať,

Na všetko sa pozrieť zhora,

S nadhľadom.

 

Dostať to, po čom túžime,

Nie je vždy zárukou šťastia,

Po ktorom vnútri sa nám cnie.

 

Sobotný večer osamote,

Láska ďaleko pri jazere,

Smútok v očiach a srdci,

Prítomný práve v tejto chvíli.

 

Uši túžia po tónoch klavíra,

Oči po pohľade mladíka,

Pery po krvavom moku,

Telo po kúpeli v potoku.

Noc sa dookola pýta,

Prečo sa mi nesníva,

Prečo šťastie a pokoj nechodia,

Azda toto je škola života?

 

Vášnivé tango tancovať celú noc,

S pohľadom pýtajúcim si pomoc,

To moje vnútro si žiada,

Nepomôže mu žiadna rada.

 

Iba ak nežné slová volávok!

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Môj najemotívnejší týždeň posledných rokov

19.05.2012

Pondelok a utorok patrili ešte učeniu, ale streda mi dovolila zúročiť všetko, čo som sa za uplynulých 18 rokov počas štúdia naučila. Áno, bol to pre mňa významný deň a od rána už veľmi dojemný. Moji rodičia sa so mnou ráno o šiestej lúčili so slzami v očiach, potom som šla celú ulicu za nimi a pri križovatke, kde sa naše cesty rozdeľovali, mi ešte blikli na [...]

Izrael Gaza vojaci

Bola potvrdená ďalšia vražda rukojemníka v Gaze. Turecko obnoví obchod s Izraelom až v prípade mieru

03.05.2024 11:20

Turecko vo štvrtok zastavilo všetok vývoz a dovoz do a z Izraela s odvolaním sa na "zhoršujúcu sa humanitárnu tragédiu" na palestínskych územiach.

Polícia prehľadáva súdy, bomba

Na bratislavských školách nahlásili bombu. Polícia evakuuje študentov, niektoré rušia vyučovanie

03.05.2024 10:35, aktualizované: 10:43

Výhražný e-mail obdržali vo viacerých školách aj v bratislavskom Starom Meste.

Praha / Policie CZ /

Do českého gymnázia násilne vtrhol neznámy muž, polícia evakuovala študentov

03.05.2024 10:20

Polícia neskôr na Twitteri (X) uviedla, že zadržala podozrivého.

Zuzana Dolinková / Robert Fico /

Dvestomiliónová injekcia pre nemocnice má vyriešiť ich nekončiace dlhy. Dolinková však nastavila pravidlá

03.05.2024 10:00

Ústavné zdravotnícke zariadenia sú zadlžené natoľko, že čelia žalobe Európskej komisie pred Európskym súdnym dvorom za neskoré platby.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19835x
Priemerná čítanosť článkov: 1984x

Autor blogu