Založ si blog

To kúzlo Vianoc!

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov.

1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo to možem zaplatiť už?“ Lucka odpovedá: „Poklad počkaj ešte, niečo si k tomu vyskúšam, hneď to bude…“. Odchádzam do ďalšieho obchodu, kde Lucka sa vzápätí hrabe medzi oblečením ako by bola na stylingovej olympiáde 🙂 Prišlo mi to milé, nie často vidím tieto (proto)typy takto naživo 🙂

 

2. Isto ste si už všimli trend posledných rokov, že počas nákupov celej rodiny napr. aj na Vianoce, muži zpĺňajú kaviarne a vstanú iba na požiadanie, keď je skutočne niečo nutné si aj vyskúšať. Takže takýto ocinkovský kútik už koniec koncov existuje, už iba dotlačiť postele a ani by nenamietali 🙂

 

3. A všimla som si opäť aj jednu peknú vec a to výsadu žiaľ najmä Vianoc, že ľudia sa občas na seba aj usmejú, že si pomôžu, že stoja mlčky v tých nekonečných radoch a že aj keď sú tie prípravy na tie najkrajšie sviatky v roku skutočne plné rôznych emócii a pocitov, tak v konečnom dôsledku to stojí vždy za to 🙂

 

Za to všetko, čo k Vianociam patrí som aj ja vo svojej hĺbke veľmi vďačná aj keď mám prchkejšiu povahu 🙂

Veď mám tu najlepšiu rodinu, priateľa, mám aj prácu a som zdravá, tak prečo nebyť spokojná?! 🙂

 

Všetkým prajem krásne a pohodové Vianoce 🙂

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

Môj najemotívnejší týždeň posledných rokov

19.05.2012

Pondelok a utorok patrili ešte učeniu, ale streda mi dovolila zúročiť všetko, čo som sa za uplynulých 18 rokov počas štúdia naučila. Áno, bol to pre mňa významný deň a od rána už veľmi dojemný. Moji rodičia sa so mnou ráno o šiestej lúčili so slzami v očiach, potom som šla celú ulicu za nimi a pri križovatke, kde sa naše cesty rozdeľovali, mi ešte blikli na [...]

Systém Patriot, PVO

USA majú viac ako 1 100 Patriotov. Poskytnúť ich Ukrajine však vyzývajú spojencov

30.04.2024 22:49

Poľsko aj Grécko už americkej výzve povedali nie.

požiar

V Čani horeli obydlia, oheň sa rozšíril do zberného dvora. Dym bolo vidno aj z Košíc

30.04.2024 21:43

Požiar sa šíril rýchlo horľavými konštrukciami obydlí, v zbernom dvore následne horeli plasty.

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19831x
Priemerná čítanosť článkov: 1983x

Autor blogu