Založ si blog

Situácie, ktoré nás menia…

Ťažký víkend a ešte ťažší bude štart nového týždňa. Kamarátka stihla v sobotu odletieť za iným životom do Londýna, nechala tu všetko…celý svoj život a za pár dní sa zbalila a zdrhla snáď za lepším alebo aspoň na chvíľu pestrejším životom…verím, že aj mňa to ešte čaká…zistila som, že ma tiež láka odísť a ostať odkázaná sama na seba, spoznať sa, riešiť podstatné veci, učiť sa jazyk, spoznávať nových ľudí..áno, túžim…po toľkých veciach…hmmm no spustilo to prúd myšlienok…akoby nie…

Moje pokračovanie víkendu, podotýkam celkom smutného…až na jeden malý záblesk radosti v mojich očiach spôsobený novými topánkami :D, ubehol rýchlo…písaním seminárky, kinom, upratovaním a uvažovaním… Zajtra prepustia moju kolegyňu, kamarátku, moje dvojča…a ja o tom viem a nevedela som jej to povedať a ani nemohla…nedokážem na to prestať myslieť…viem to síce len pár dní a odvtedy sme sa nevideli…ale neviem, čo treba v takej situácii robiť, ako sa zachovať….povedať, či nechať to na tých „druhých“, čo to spískali??? Nikdy som sa s tým nestretla…mám 22 a neprepúšťajú mi kamošky z práce bežne…musí to byť veľmi nepríjemné…aj pre nás…a o nej ani nevravím…asi sa na ňu valí všetko zlé…a ešte aj toto…ale zlé obdobia zrejme patria k životu a možno sú na niečo aj dobré…aspoň tak sa to vraví, nie?  ja neviem…

Sama neviem, čo s niektorými oblasťami môjho života, ako ho okoreniť, ako doň vliať radosť…som samá ambícia tu a tam…mám sa podľa nestranných a nezúčastnených pozorovateľov dobre…ale kto do mňa vidí??? kto vie, čo cítim? vidia obyčajné dievča, ktoré študuje, pracuje, má super rodinu a snaží sa…no ja to vidím v mnohých okolo mňa…necítim sa výnimočná…ani nemám pocit, že mi majú čo závidieť…ako to teda momentálne vyzerá…vidia len, že sa mi darí v tom, čo robím…že si môžem kúpiť, čo sa mi páči…ale nemám čas si tak užívať život ako ony…nikto mi nezaplatí najdrahšiu jazykovku v BA, nemám bohatého frajera, ktorý ma oblieka…teda nemám žiadneho…teraz neviem, čo je lepšie…nemôžem študovať toľko, čo ony…pretože ja budem mať pracovné skúsenosti, ktoré som považovala za prioritnejšie…ale mali šancu aj ony…no je to celkom o odriekaní…ráno od 7mej v práci, večer škola…prísť v noci a ďalší deň zas…nič moc..hm? ale vybrala som si to a som na to hrdá, že to zvládam…

to čo chýba mne, nevidí nikto…vraj sa mám ako prasa v žite a mám všetko, čo chcem…ale kto do mňa vidí…kto vie, čo ma trápi…kto vie, aké sú okolo mňa vzťahy, ako sa na mňa ľudia pozerajú, ako sa moje kamarátky menia, ako nemám komu v noci napísať sms…ako ma nemá kto objať (mamu nepočítam)…a kto vie, že si dovolím sa vôbec na niečo sťažovať len na blogu, bo inde si to jednoducho dovoliť nemôžem…asi sú to hlúpe a nepodstatné problémy…ale mňa to už začína trápiť…pretože nie som stroj…som človek, ktorý potrebuje lásku, potrebuje priateľov…potrebuje cítiť oporu a blízkosť a asi mi nestačí byť „len“ úspešnou…ako som si kedysi myslela…občas si to treba priznať, však?

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Rómske deti / Rómovia / Róm /

Prieskum: Žiaci z marginalizovaných rómskych komunít by sa podľa 60 % Slovákov mali vzdelávať oddelene

05.05.2024 20:02

Prieskum CEEV Živica a Teach bol uskutočnený v spolupráci s prieskumnou agentúrou Focus vo februári 2024 na vzorke 1025 respondentov.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19846x
Priemerná čítanosť článkov: 1985x

Autor blogu