Založ si blog

Naskočme na pozitívnu vlnu!

Všade okolo seba vidím knižky, ľudí, články, situácie, ktoré vravia o podstate pozitívneho myslenia. Áno, priznávam, verím tomu a prikladám tomu náležitú dôležitosť. No na druhej strane, napriek všetkým pozitívnym impulzom, vidím stále priveľa smutných a deprimovaných ľudí, počúvam o ešte ťažších osudoch a zažívam to dokonca na vlastnej koži. Pýtam sa teda, prečo to nie je trošku jednoduchšie, vliať pozitivizmus do našej každodennosti???

Teóriou sa zaoberám pomaly každý deň…chvíľu si dokážem opakovať, že som so sebou spokojná, že milujem to dieťa vo mne, že som pekná, úspešná, inteligentná, mám skvelú prácu, ide mi škola…ALE…asi mi to nestačí…:( potrebujem sa naučiť, byť spokojná s tým, čo mám a nežiadať každú minútu viac. Potom z toho pramení moja nervozita, choroby, stres, nezáujem a smútok aaaa zrejme to zo mňa aj vyžaruje.  Akonáhle začnem rozmýšľať o tom, z čoho pramení moja samota a nespokojnosť, už sa ocitám hlboko v depresii…

Chcela by som sa naopak tešiť z toho, čo mám, venovať sa, tomu, čo ma baví, pestovať si kamarátstva…a spoznávať nových ľudí…chcela by som si viac užívať život a menej byť stopercentná…

To je cesta, ako byť spokojnejšia…či sa mýlim?

No pravdou je, že je to ťažké pokiaľ máte okolo seba samých zadaných a relatívne spokojných ľudí a kamarátov, ktorí s vami už ani nejdú na akciu, lebo si radšej vezmú zadaných kamarátov. Je to logické a absolútne pochopiteľné. Akurát môj pohľad ostáva asi trošku psí 🙁 nie je s kým sa zabávať, s kým si pokecať, komu zavolať v noci, kto by mi bol oporou…idem sama proti prúdu…je to zvláštne a asi aj smutné. No mala by som sa cez tie pocity, čo sa cezo mňa derú, preniesť a zabudnúť…pretože inak sa zničím sama…áno áno viem…ale samota je krutá…a ťažko sa myslí pozitívne, keď mám pocit, že som už v tomto smere pri najhlbšom dne…treba sa zrejme odraziť…ale ako???

Čítať dokola knihy o pozitívnom myslení a tajomstvách? Vo všetkom fungujú, len v jednom, čomu nedokážem uveriť nie…chce to asi zmenu…alebo iný uhoľ pohľadu…zamyslím sa a pokúsim to NAVŽDY zmeniť…sama sebe sľubujem…už asi tisíci krát…:)

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

Štefan Harabin

Hlas podľa Migaľa nie je celkom stotožnený s nomináciou Harabina do Súdnej rady

05.05.2024 12:42

Poslanec dodal, že ho mrzí, že SNS, ktorá chce Harabina nominovať, pri takomto návrhu obišla Koaličnú radu.

Väzenie / Väznica / Cela /

Najviac väzňov v SR malo dokončené len úplné základné vzdelanie

05.05.2024 12:13

Celkovo sa v slovenských ústavoch k 31. decembru 2023 nachádzalo 8 305 odsúdených osôb a 1 419 obvinených osôb.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19845x
Priemerná čítanosť článkov: 1985x

Autor blogu