Založ si blog

Krása citu

Kráčať ruka v ruke s oporou

bozkávať nehu

hladiť dôveru

veriť v nádej

objímať dotyky

milovať vášeň

rozmaznávať lásku

opätovať pohľady

to všetko spojené

je moja túžba,

túžba po láske

čistej a jednoduchej

plnej a oddanej

bláznivej a úsmevnej

hlbokej a vážnej

prostej a krásnej…

To kúzlo Vianoc!

22.12.2012

Tak ako každý rok, ani tento som sa nevyhla nákupu darčekov pre mojich najbližších a túlala som sa dva dni v tých stresom pokrytých nákupných centrách…zrejme asi ako väčšina z nás. V tomto krátkom období som však pozorovala niekoľko pre mňa zaujímavých javov. 1. Chlapi stoja s platobnými kartami pri pokladni a kričia: „Lucka, ešte si niečo vyberieš alebo [...]

NeVlastná?

03.09.2012

Čia som? Moja či Tvoja? Chcem ostať sebou, navždy byť nahá, nenosiť masku, čo skryje mi rany! Ľudia sú rozni, blázni aj milí, iba ak by sme ostali nimi, zistili by sme čo spúšťa ich činy. Chcem ostať navždy vlastná, verná sama sebe, verná svojim citom, verná svojim myšlienkam! Pyšná na vnútro, s ktorým neprestajne bojujem! Chcem ostať sama, [...]

Sobotná spoveď

22.07.2012

Chcem plakať, túžim kričať, Na všetko sa pozrieť zhora, S nadhľadom. Dostať to, po čom túžime, Nie je vždy zárukou šťastia, Po ktorom vnútri sa nám cnie. Sobotný večer osamote, Láska ďaleko pri jazere, Smútok v očiach a srdci, Prítomný práve v tejto chvíli. Uši túžia po tónoch klavíra, Oči po pohľade mladíka, Pery po krvavom moku, Telo [...]

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

krasnabestia

Rada zanechávam stopy mojho vnútra. Keď jasá šťastím, keď trpí bolesťou, keď si všimne niečo, čo ho zaujme... a tento blog je také moje zrkadlo trošku :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 19839x
Priemerná čítanosť článkov: 1984x

Autor blogu